Er trening gøy for deg?

"Hvis du ikke har det gøy, så vil du aldri orke å trene det du må for å bli best! Og så gjelder det å ta vare på kroppen sin."
-Christina Vukicevic, Norsk hekkeløper



Skal man klare å gjøre trening til en vanesak, må man også finne den idrett man liker og har det moro med. Det nytter ikke å sette seg mål om å jogge 3 dager i uka, dersom man hater å jogge.
Finn den aktivitet du liker å gjøre;
  • Kan det være ukentlige squash-matcher med kjæresten?
  • Spinning til fengende rytmer og blinkende diskolys?
  • Funk-timer med trinn og musikk tatt rett fra MTV?
  • Skritteller med ukes-konkurranser på kontoret?
Mulighetene er mange; poenger er å bruke kroppen. Så mye og hardt at du blir andpusten. Og svett!!

Og mens du grubler over hvilken aktivitet du tror DU kunne klare å lage en treningsrutine med, kan du jo ta en titt på disse 5 spreke-og-ikke-helt-ukjente jentenes tips om et sunt kosthold hos SUNN JENTEIDRETT;

God kveld- og første kvinne opp i morgen tidlig ;o).........på morgentur må vite!!
MVH Therese

Én kommentar

Benedicte Bendiksen

08.06.2010 kl.18:03

Ja, nå har trening begynt å bli kjekt!

Viktig som du sier å finne noe som man trives med, men samtidig variere :)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits