Nå er det DIN tur!

Jeg tenkte vi kunne snu litt på rollen denne uken!
JEPP! NÅ ER DET DERES TUR :)

Så mye som vi snakker om trening, treningsplan, aktivitet i hverdagen, kosthold, 5 måltider om dagen, osv osv...
Nå er det DERES tur!
Jeg gir dere herved en utfordring!
Lag min treningsplan for denne uken, -fortell meg hvordan dere synes jeg burde trene, og hvorfor.
OG lag en plan for kostholdet!
Fortelle oss hvordan dere mener jeg burde spise i løpet av uken.

Hvorfor?
For å få enda flere tips og råd på veien!
Jeg lover at vi publiserer alle forslagene, og kommer med kommentarer til disse.
En fantastisk mulighet til å få hjelp til det dere trenger og ønsker. Og ikke minst -dere får jo laget deres egen i samme slengen!
Så istedet for å se på hva alle andre gjør, så se på hva du tenker er riktig, og få tilbakemelding på det!
FANTASTISK!! :)

Så kom igjen, gi meg deres planer!

7 kommentarer

Thephotooo

07.11.2010 kl.21:24

Tøftt^^

Therese

07.11.2010 kl.21:26

Spinn intervall på mandag kveld i alle fall..... :)

AJ

07.11.2010 kl.21:33

bra!! Jeg har en plan om å jogge 5 dager i uka! :)

kvinnetrening

07.11.2010 kl.21:47

Hei Therese:) JAAA, det blir det!

Arja Papaya

07.11.2010 kl.22:04

Oi, jeg tør ikke gi deg en treningsplan, for man har jo alle lyst til å gjøre forskjellige ting.. Men kanskje du kan få litt inspirasjon av uka mi?

Mandag: styrketreningsprogram + sykle hjem igjen fra treningssenteret

Tirsdag: lett yoga + gå en tur

Onsdag: svømme + gå en tur

Torsdag: styrketreningsprogram

Fredag: svømme + gå en tur

Lørdag: gå en tur

Søndag: pause/gå en tur

Enkelt og greit :)

kvinnetrening

15.11.2010 kl.11:23

Hei AJ:) Jogge 5 ganger denn uken -det er sterkt gjort! Masse lykke til og god trening :) klem Kine

kvinnetrening

15.11.2010 kl.11:24

Hei Arja Papaya:) Så utrolig god plan du har laget! Flink du er til å variere :) klem Kine

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits