Og DER var treningsuken i gang!

Klare til kamp!



Og der var vi i mål ;)

Jeg må innrømme at det var litt tungt å komme igang i dag, men MEGET godt å være ferdig.
Timen vi har som fast i vår treningsplan på mandager er sykkel intervall,
en 60 minutters time. Den starter med 10 minutter oppvarming, så er det 9 intervaller av 3 minutter. Mellom intervallene er det 1.5 minutter rolig sykling. Og selvfølgelig en nedtrapping, ca 5 minutter.
Og ikke for å glemme... tøying :)
En flott start på uken!

Hvordan har uken startet for deg?

5 kommentarer

Therese

15.11.2010 kl.21:18

Tjohei - takk for en god økt! Det slo meg at vi lå meeeget likt på intensitet i dag Kine; kikket på din puls-måler under økten ;)

kvinnetrening

15.11.2010 kl.21:21

Therese:) Hihi..vi gjorde det! Konkurranse neste mandag? ;)

KRISTIN

15.11.2010 kl.22:02

Akk..trente styrke i går, etter lengere tids opphold..starten på min uke = støl!

kvinnetrening

15.11.2010 kl.22:17

KRISTIN:) Åååh, så godt da! Høres jo ut som en flott start på uken;) godt jobbet! klem Kine

Anonyym :)

15.11.2010 kl.23:12

Hei! Jeg datt innom denne bloggen etter å ha tittet litt rundt på diverse blogger. Elsker trening og kostholds blogger, og dette må være en av de beste jeg har vært innom! Tar alltid med meg så gode tips og triks fra disse type blogger, love it!

Så har jeg et spørsmål jeg har stilt de andre bloggene også :p

Jeg er vel litt mer enn kraftig, og vil kategorisere meg under TJUKK med store bokstaver, dessverre. Jeg meldte meg nettopp ut av treningssenteret etter å ha vært støttemedlem i alt for lang tid. Det nærmer seg full vinter ute og jeg er ikke alt for glad i glatt føre og kaldt vær! Jeg har kun et treningsaparat hjemme, som er en ting du sitter på, noe du har beina på, og noe du holder i, så skal du dra deg opp på en måte. Brukes sjelden :p Prøver bare å gi dere et bilde av hvordan det er for meg nå. Jeg vil gjerne komme i litt aktivitet hver dag, ettersom jeg er ganske stillesittende etter skolen. Så jeg lurer på noen bra treningstips som kan gjøres hjemme? Kosthold er vel ikke annet råd enn å spise sunt, godt og variert? :p

Hihi, egentlig vet jeg jo alt dette, men kanskje dere har flere/andre tips enn hva jeg har hørt og vet fra før! :)

Hilsen meg! :)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits