Rett eller galt!

"Det er bra å hoppe over noen måltider i løpet av dagen, da går jeg lettere ned i vekt!"

Rett eller galt?




12 kommentarer

Anniken Bye

16.11.2010 kl.19:48

Galt ^^

trine

16.11.2010 kl.19:56

galt, man burde spise smått hele dagen for å holde forbrenningen i gang :)

Julianne Victoria

16.11.2010 kl.19:58

Galt!!Veldig galt!! Det har seg jo slik at hvis man spiser oftere,blir forbrenningen bedre og du går lettere ned i vekt.Hopper du over måltider går du opp i vekt, for da blir du bare sulten og spiser enda mer ved neste måltid.Sånn oppfatter ihvertfall jeg det!;)

Susanne

16.11.2010 kl.20:09

Galt. Utrolig bra blogg.Flott at du skriver om dette.Kvinner har bruk får det.Her skal jeg følge med vidre:)

stine og maria <3

16.11.2010 kl.20:11

Galt.!

Celinn

16.11.2010 kl.20:11

Galt; o

På min blogg har jeg spørsmålsrunde, og den som skriver flest spørsmål blir linket i 2 av mine innlegg + at man får 6 kommentarer: )

Sanne Erika

16.11.2010 kl.20:14

galt :)

Synne Jørgensen Livang

16.11.2010 kl.20:50

Galt :-) Da går forbrenningen ned.

elisabethmyhre

16.11.2010 kl.20:51

Galt! Du ØDELEGGER forbrenningen da. Fordi kroppen går i sparemodus (tror jeg).
Galt! Trikset for å holde forbrenninga i gang og vekten stabil er å spise lite og ofte. Aldri mett og aldri sulten! Vær alltid i forkant!

Sissel

16.11.2010 kl.21:56

galt..men på kort sikt virker det..

Nina

17.11.2010 kl.00:12

Hopper du over måltider blir du slapp og sliten, mister muskelkraft og konsentrasjon på skole eller jobb. Spiser du jevnt, med bra mat hver 3-4 time fra morgen til kveld, vil du holde blodsukkeret jevnere i kroppen, få mindre insulinpåslag og føle deg sterk, oppegående og med godt humør. Rett og slett føle seg bra :-) Pass også på å spise bra mat rett etter trening, så bygger du muskler raskere, i stedet for å bryte ned og slite med konsekvensene av evt overtrening.

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits