Uke 48 - DIN uke!

YES!

DET BLIR DIN UKE! DIN UKE FOR GOD GJENNOMFØRING OG GOD FØLELSE!

DEAL?

Flott!

Da setter vi i gang :)

Det første du bør gjøre er å sette deg et mål.
Et mål på feks hvor mange treningsøkter du skal ha, og kanskje et mål på kostholdet (?) -hva med å sette et mål på å ha 5 måltider om dagen?



Sett deg mål som er gjennomførbare -ikke som du håper på å klare.
Følelsen  etter endt uke med 1 mindre økt enn ønsket er ikke så hyggelig, kontra følelsen dersom du har klart alle øktene du har planlagt. Enig?

Altså; se nå over uken din.
Hva har du planlagt?
Er det sånn at du skal gjøre ting på kveldstid etter jobb eller skole?
Når passer det med trening?
Dersom du ønsker å trene 3 ganger denne uken hvilke dager passer best? På hvilket klokkeslett?
Bor du sammen med noen -samarbeid med denne personen! Legg en liten slagplan slik at organiseringen går så "smooth" som mulig :) Det handler jo om å finne en balanse som fungerer så godt som mulig -og som gjør alle fornøyde;)



Nå har du kommet frem til hvilke dager og hvilke klokkeslett og hva du skal trene!
Skriv dette ned på timeplanen din, arket, filofaxen eller hva du vil bruke.
Det viktigste er at du skriver det ned OG henger dette et sted som er godt synelig for deg,
slik at du alltid vet og er oppdatert på hvordan planen din ser ut :)

 

Så -dersom du ønsker å sette mål med kostholdet, så kan jo det feks være antall måltider pr dag, det kan være å holde seg unna godteri, brus eller lignende.
Sett dette også på planen din -JO MER DU HAR SKREVET NED OG GJORT SYNELIG, JO LETTER BLIR DET Å FØLGE! -det enkle er ofte det beste ;)

-å forberede mat er god hjelp! Ha matbokser med ferdig laget kjøtt, kylling, salat osv -det gjør det MYE lettere å spise ofte og riktig!

 

Har du skrevet ned planen din?

BRA! FLINK DU ER :)
Nå har du lagt et GODT grunnlag for å klare en SUPER uke, og for å få en knall god følelse på fredag :)
-som jeg hadde etter å ha klart målet mitt tidligere i høst ;)

OG NÅ?

Nå gjenstår det bare for meg å si;


MASSE LYKKE TIL!!!
HA EN SUUUPER UKE!
MED MAAAASE ENRGI OG OVERSKUDD!
MED MASSE SMIL OG GLEDE!

 

Og en ting til;
Vi vil også si at vi er kjempe glade for at du følger med på oss!
TUSEN TAKK ;)




Én kommentar

Nathalie Dahl Naalsund

28.11.2010 kl.20:27

herlig! :) dette gir meg god treningsmotivasjon! :D

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits