Hvordan gikk uken din?

Jeg har snakket enda litt mer om treningsplanlegging og gjennomføring denne uken..
Jeg føler til tider at jeg maser om dette... you think? ;)

Grunnen til at jeg pusher på dette er for å hjelpe deg nå målene dine.
Lager du en plan OG følger den, er du så godt som garantert å klare de målene du sette deg.
Og det er vel nettopp det du ønsker?


Så da håper jeg du svarte "det har gått kjempe bra!" på spørsmålet mitt;)
GODT JOBBET!!!

Jeg derimot, jeg har ikke vært helt på planen denne uken, fordi det har blitt mye jobbing..
Planen måtte settes litt til side, for å rekke alt på jobb-fronten, OG i tillegg være litt mamma.
Flere som opplever tidpress?
Jeg HAR lagt inn søknad om flere timer i døgnet, og lover dere andre tidsklemte å gi tilbakemelding når svar på søknaden kommer...

Tross tidklemme, har uken vært utrolig spennende!
Nå kommer jeg til å spore av trening og kostholdspratingen, så for dere som kun er her for det, hopp et stykke ned ;)
Som jeg har fortalt tidligere, så har jeg fått i havn en avtale mellom kvinnetrening.no og klikk.no/Hjemmet Mortensen AS, en avtale det ligger mange timer bak -og som var godt å få på plass. JIPPI ;)
Og som dere så i går, så var vi med på et lite stunt der i går -morro!
Alltid gøy å spre det ative budskap :)
Og ikke minst -gøy å se hvor flinke mennenskene på huset der er!

Tidligere i går var jeg også på et møte med Tena, en samarbeidspartner på kvinnetrening.
Det kommer mye bra fra det samarbeidet også, ikke minst for medlemmer på kvinnetreninfg og for leserne her -som jo er målet med slike samarbeid. SÅ JEG JOBBER PÅ, FOLKENS!

I dag, i dag var minst like gøy!
Jeg møtte en UTROLIG energisk og sprudlende jente til et lunsj møte.
Jeg trodde jeg hadde mye energi og pratet på inn og ut pust... men kom til kort her, altså!
Trine Grung heter frøkna -og jeg GLEDER meg til vårt neste møte allerede.
Satt 2 timer i bilen på vei hjem og hadde MYE å tenke på , masse ideer og ikke minst -ny energi.
TAKK, TRINE!!!
Følg henne på FB, mye spennende fra denne jenta :)

NÅ KAN DU SOM VILSPORE INN PÅ TRENING OG KOSTHOLD KOMME TILBAKE ;)

Helgen er her.
Jeg har som sagt sporet litt av treningsplanen min denne uken, MEN fortviler ikke av den grunn.
Jeg HAR fått inn trening, som har vært med på å holde meg "oppe" på energinivået jeg føler meg best på.
Jeg HAR fått spist det jeg bør spise, altså antall måltider -som det jo ofte kan gå utover når hverdagen blir preget av arbeidsmengde og tidspress..
Dette er de 2 tingene vi alle bør være flinke til å prioritere -nettopp for å holde oss "oppe".
Er det noe vi bør huske på, så er det "nødproviant" i vesken, slik at blodsukkeret vårt er happy ;)
Mitt fredagstips til deg;)

Helgen min skal være preget av jobb-fri, kvalitetstid med lille-Kine, og søvn.
MINE BATTERIER SKAL LADES!
Hva gjør DU for å lade deg?
Er du bevisst på hva som gir deg overskudd og energi?
Tips til andre?



GOD fredagsklem til dere alle som følger med oss, vi er glade for at dere er med, og for alle tilbakemeldinger og ikke minst -at dere deler deres tips og råd med oss andre.

Nyt kvelden videre :)

4 kommentarer

Susanne

03.12.2010 kl.21:40

Hm,jeg fikk ikke med meg det:(

Amalie

03.12.2010 kl.21:45

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=wenameit3

Bruk bloggtrafik.nu for å få flere lesere på en ærlig måte.

Bruk linken over for å lage en profil

lovelyliller: trening mm.

04.12.2010 kl.09:46

har hatt en fin uke :D

tjukkebollefeita

04.12.2010 kl.10:00

Treningsuka har vært bra, og den er ikke ferdig enda!! Skal nemlig svømme i morgen:) Har fri i dag, men etter å ha trent 5 dager denne uken så fortjener jeg det!!

Kosten har gått stort sett greit, har telt litt kalorier denne uken, og faktisk slitt med å få i meg nok. I går dessverre ble det for mange, da jeg gikk på en liten smell. Men i dag er jeg klar til å starte på ny, så kostholdet skal holdes og i morgen skal jeg sette opp treningsplan for neste uke <3

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits