Goood morgen! Klar for en dag med trening? Det er jeg! Nytt treningsprogram..gøy!

781947-1-1303186130612.jpg
Goood morgen! Klar for en dag med trening? Det er jeg! Nytt treningsprogram..gøy!

4 kommentarer

★MK★

19.04.2011 kl.09:27

Hva skal du legge fokus på denne gangen?=)

Elise

19.04.2011 kl.11:03

Hei Kine! Jeg bare lurer på en ting ang. 4x4-intervaller. Hvilken hastighet har du på under pausene, og hvor høy hastighet har du på intervallene? Lurer også på om du har lik hastighet på alle 4, eller om du øker for hver intervall :)

kvinnetrening

19.04.2011 kl.11:30

Hei Elise:) Så fint at du spør og er nysgjerrig på dette! Det viktigste er jo at du finner det som fungerer for deg og at du jobber for å øke etter hvert! Jeg løper på 10 km/t i pausene, i intervallene ligger jeg på mellom 13 og 14 km/t. Jeg har vært oppe i høyere hastighet også, men det var sist runde og det har jeg ikke prøvd på igjen, så jeg skal ikke skryte på meg noe ;) hva løper du på? klem Kine

Elise

19.04.2011 kl.15:00

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare! Jeg har nettopp begynt å løpe intervaller, og blir veldig inspirert og motivert av deg. Idag løp jeg intervaller fra 12.8-13.8, og i pausene løper jeg på 9.6.

Har sett på videoene du har lagt ut, og imorgen skal jeg prøve å øke bittelitt :)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits