Når du ikke finner tid til trening!

Kjenner du stresset gripe tak i deg etter sommerferien? Alt som skal gjøres, all jobben (eller studiene og lesingen) som bare "tårner" seg opp, samtidig som at familien skal koordineres i ulike retninger (skole, samhold, venner, fritidsinteresser som speider, kor, trening etc)...PES! MEN-  Vi er der alle sammen!

Så hvordan finner NOEN tid til trening, og andre ikke klarer det? Vi i Kvinnetrening opplever ofte å bli konfrontert med argumentet ; "jeg finner ikke tid til treningen!"


Kine har skrevet en flott artikkel om dette med unnskyldninger for ikke å få til treningen; Identifiser dine utfordringer. Kine, vår motivator, jobber også med å finne muligheter i den enkeltes hverdag, sette nye mål og ikke minst se resultater som er verdt å juble for, når hun har oppfølging med våre kvinnetrening-medlemmer. Og man finner ALLTID tid, bare man virkelig VIL få til treningen; finnes det et snev av håp om å slippe, ja, da finner man GODE unnskyldninger for å ikke få det til også. Kan du trene om morgenen, før jobb og skole - eller på veg dit? Kan du trene i lunsjen? Kan du trene rett etter jobb? Kan du trene mens barna ser barne-tv? Kan du trene mens barna er på sine aktiviteter? Kan du trene når barna har lagt seg? Kan du kreve av familien at du får 2 timer (120 minutter!!!) pr uke (!!) til å gjøre noe sunt for deg selv??

 

Dere som har fulgt oss før, har nok møtt ett av våre medlemmer tidligere her på bloggen. Med de resultater hun har fått, i en hverdag som småbarnsmor, er det verdt å presentere henne og hennes resultater på nytt:

Vi i Kvinnetrening blogger for dere, for å gi litt tips om trening og kosthold - og motivasjon, i hverdagen. Men hovedarbeidet vårt ligger i tjenestene vi yter for våre kunder hos kvinnetrening.no. Svært mange jobber med vektreduksjon, og det er også derfor vi blogger mye om vektbalanse (gjennom sunne matvarevalg og en aktiv hverdag).

Det er derfor kjempegøy for oss å få lov til å presentere ett av våre nye medlemmer, som siden januar i år har gjort en formidabel innsats. 


Caroline forteller selv i en mail til oss (med tillatelse til offentliggjøring):

Jeg ville bare fortelle dere litt åssen det går :) Har nå siden midten av Januar gått ned 20kg :D er ufattelig deilig og endelig så begynner jeg å føle meg vel med kroppen min :) har klart å få en ny livsstil og holdt meg til den. Men selvfølgelig koser jeg meg også som alle andre. Jeg sykler frem og tilbake til jobb hver dag, og går med barna til bhg og hjem når jeg henter de :) + at jeg spiller håndball 2 ganger i uka :)

Mvh en veeeldig fornøyd Caroline :)

     


Caroline forteller om en aktiv livsstil, der det ikke bare trenes, men også leves AKTIVT. Hun blogger om sitt nye kosthold, og tipser gjerne sine lesere om hvordan man kan gå fram for å lykkes! Les gjerne ett av hennes seneste innlegg, preget av meget kloke ord og tanker om livsstil; Tar du en utfordring?



Vi i Kvinnetrening er kjempe imponert over viljen og innsatsen; og ikke minst veldig glade over å få lov til å vise AT DET GÅR AN, bare man faktisk gjør innsatsen selv! Takk for bidraget Caroline - og det er kjempe gøy å ha deg med videre!

4 kommentarer

Mia

11.08.2011 kl.10:45

Ikke tid til treningen er den dårligste unskyldningen jeg hører.. Har alltid lurt på hva disse folkene gjør på, 24 timer i døgnet? Går jeg glipp av noe stort, siden jeg har tid til å trene fra 06-08, 18-20 eller 20-22? Nei, jeg tviler på det er noen som bruker alle døgnets timer fornuftig. Bytt ut timen med Frustrerte Fruer med en løpeøkt og voila! Vaskeligere enn det er det ikke:)

I :)

11.08.2011 kl.15:41

Jeg kunne gjerne tenkt meg ett innlegg om hvordan komme tilbake i form etter fødsel, og trening og ammin. Dere har kanskje skrevet noe om det før, men kanskje dere kan komme med noen personlig historier eller historier fra medlemmer? :) hadde vært spennende!!

Silje

11.08.2011 kl.21:07

Motivasjon og se på Caroline sine bilder :D Elsker før og etter!

Propelle

15.08.2011 kl.19:24

Wow, kjempeforskjell!

Veldig inspirerande å sjå bilder og lese suksesshistorier!

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits