INNSPURT til helgen!

I dag har jeg gjort en sprek innspurt til helgen; løpeøkt på tredemølla i dag morges :)

Jeg skal jobbe hele helgen med underivsning i Kostholdsveileder (et 5 helgers kurs i regi av AFPT), så da er det greit å ta unna litt trening før det hele tar til :)

Det ble 30 effektive minutter med løping, og litt i overkant av 300 kcal som rant av kroppen - samt en puls på opp mot 92% av makspuls.

Slik ble min løpeøkt i dag:

  • 5 min rolig tempo (gåtempo på 6,5km/h - joggetempo 8,5 km/h)
  • 5 min moderat tempo (joggetempo 8,5 km/h - 9,5 km/h)
  • 10 min moderat tempo (joggetempo 9,5 - 10,5 km/h)
  • 1,5 min godt tempo (15 km/h) + 1,5 min rolig tempo (9,5 km/h) * 3 runder
  • 4 min rolig joggetempo (9,5 km/t)

 

Ha en super helg dere -sola har meldt sin ankomst, liKeså med gode temperaturer. INGEN grunn til å sitte inne (annet enn om du er deltager på mitt kostveilederkurs..hehe) - UT OG KOS DERE - I BEVEGELSE :)

Én kommentar

maren

30.09.2011 kl.14:43

Hei.

Kjempefin blogg dere har:) veldig kjekt at du skriver hvor fort du løper, har på en måte noe å gå ut i fra:)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits