Etter litt tid borte

Hei alle flotte lesere av bloggen vår:)

Riktig godt nytt år!

Jeg håper dere alle har fått en super start på det nye året og jeg starter i dag med å si at vi er ydmykt stolte over å ha så mange som følger oss:)
Jeg har sagt det før og sier det igjen.. Det betyr at du bryr deg om deg selv og helsen din! Det at du bruker tid på å lese og oppdatere deg på helserelatert informasjon, GOOD FOR YOU og ikke minst, en god investering i deg selv:)

Så, tilbake til hva jeg ønsket å dele med dere i dag.
Jeg har vært litt fraværende i en periode og vil gjerne benytte det nye året til å fortelle hvorfor.
Jeg har vært igjennom litt av hvert både på privat og jobb fronten som har gjort sitt til at mitt fravær har vært synlig her på bloggen.

Meeen, nå har ting lagt seg og jeg jobber meg tilbake på beina:)




Når det er sagt så er jeg fremdeles meg!

Jeg gledes fremdeles av å motivere nettopp deg!
Jeg gledes fremdeles av å spre det "sunne budskap" til deg!
Jeg gledes fremdeles av å kunne gjøre en forskjell for nettopp deg!

SÅ, her er mitt "I´m back".

 

Jeg er KLAAAR for det nye året!

Er du?
Klar for et nytt år?

Har du "ryddet i skapet ditt" ?
Bestemt deg for hva du skal gjøre enda bedre dette året?
Bestemt deg for hva du gjorde bra i det forrige som du ønsker å ta med deg videre inn i dette året?

For nettopp DET er viktig.
Det er viktig at du i tillegg til å lage nye mål og sette nye utfordringer på agendaen også ser hva du faktisk har gjort bra i året som har vært og tar det med deg videre.

Jeg har gått noen runder meg meg selv den siste uken med nettopp dette.
Hva har jeg gjort som er bra?
Er det noe som kan gjøres bedre? Helt klart.
Er det noe jeg gjør allerede som jeg ønsker å fortsette med? Aboslutt:)

En av tingene jeg skal jobbe med er å sette pris på de delmålene jeg når, for det har jeg ikke være spesielt flink til i året som har vært... Jeg skal ta med meg stålviljen videre;) viljen til å gjennomføre de tingene jeg sier jeg skal gjøre, for det kan jeg si at jeg klarer:) Se, nå skrøt jeg av meg selv! Ikke så vanskelig likevel...!

Utfordrer deg her og nå til å fortelle meg hva DU er flink på som du skal ta med deg videre i år!

Hvilken egenskap er du god på og skal fortsette med?

Jeg tror ALLE har godt av å se litt på seg selv utenfra og se på hva vi er bra på OG si det høyt!
Om det er ekkelt å si det til "alle", så bruk en god venn eller en i familien din.
Vedder på at du får en goooooood følelse bare ved å si ordene:)

Janteloven teller ikke, i hvert fall ikke i dette forumet!

Så utfordringen til deg i denne første uken i det nye året er;

GI MEG DIN GODE EGENSKAP SOM DU SKAL TA MED DEG VIDERE INN I NYTT ÅR:)

Så tilbake til meg igjen:)
Som sagt, er tilbake og er klar for å peppe deg videre slik at DU tar ut ditt potensiale i år.
Er her for å sørge for at DU får litt motivasjon til å holde deg til planen din, slik at DU når de målene du har satt deg.
Er her for at DU skal ha det litt bedre!

Klar?

Det er i hvert fall jeg :)

God fredagskveld til deg -regner med at helgeaktiviteten allerede er planlagt og gjennomføres i løpet av de to dagene som kommer:)
For min del er det løpetime i morgen som gjelder -intervaller!

Jeg heier på deg, som alltid!

Kine 

2 kommentarer

Lise

07.01.2012 kl.17:58

Så godt å se at du er tilbake, Kine!! :)

DET JEG SYNS JEG HAR VÆRT FLINK TIL i høst (fra jeg startet på nytt med trening og sunnere kosthold), er at jeg har klart å fortsette med treningen og trent jevnlig (med unntak av en liten periode før jul pga sykdom og mye å gjøre). At jeg har klart å spise sunt og variert og stort sett klart å begrense usunn mat og godis til lørdagene. At jeg har klart å presse meg selv og utfordre meg selv på trening. DETTE SKAL JEG FORTSETTE MED FREMOVER!

DET JEG SKAL BLI BEDRE PÅ: Være aktiv min. 30 min hver dag! Det har jeg hatt som mål også i høst, men ikke klart det hver dag. Mye bra, men kan forbedres.

MINE MÅL FREMOVER: *Gå ned 8 kg innen 20.06.12.

*Være aktiv min. 30 min hver dag.

*Trene min. 3 dager i uka.

*Klare å jogge sammenhengende på 8 km/t i 15 min (hadde som mål å klare 10 min., og det klarte jeg idag på første forsøk! :) ).

Kristin89

07.01.2012 kl.20:11

Hei Kine!!

Så bra at du er tilbake! Har savnet deg og dine sprudlende motivasjoninnlegg!=)

Therese er også en veldig god blogger, og spesielt faglig dyktig. Men det er noe med dine innlegg, Kine, som har hjulpet meg mye og gitt meg de nødvendige sparkene i rumpa:):)

Håper ting i livet ditt ordner seg, jeg har selv vært gjennom mye brutalt og trist i høst og vinter sammen med familien. Så nå gleder jeg meg til nytt år, snart vår og sprudle-innlegg fra deg=)=)

God klem fra Kristin

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits