Et lite kick tirsdagsmorgen!

7 kommentarer

Marianne

21.02.2012 kl.07:55

Bra sagt!

I dag blir det hviledag for meg(forutenom en liten time håndball på skolen)! Kjenner at kroppen trenger å slappe av avogtil også :-) Stå på dere! Masse motivasjon å hente her.

Og ha en god tirsdagstrening :D

Silja

21.02.2012 kl.08:13

Harde, sanne fakta!! :-D Silja

Laila

21.02.2012 kl.15:09

True that.

tidfortrening - kristin

21.02.2012 kl.17:34

So true..

Lise

21.02.2012 kl.20:01

Jammen sant det :)

Kaja :)

21.02.2012 kl.22:20

Hei, og tusen takk for en viktig, inspirerende og motiverende blogg!!

Jeg har medlemsskap på SATS, og får som regel gjennomført 3-4 gode økter hver uke. Men akkurat i dag kjente jeg etter jobb at jeg IKKE var motivert for treningssenteret og alle menneskene der. Og HELE gårdsplassen utenfor huset mitt var full av snø (det har snødd helt innmari mye i Tromsø i dag) Så jeg lurer nå på; kan en god "måkeøkt" som jeg hadde i dag (jeg brukte nøyaktig 48 minutter) når svetten rant og musklene svulma, sammenlignes med en treningsøkt, altså at det kan hende jeg brukte like mange kalorier på snømåking som jeg ville brukt på en halvtime på mølla? :)

kvinnetrening

22.02.2012 kl.12:09

Kaja: HEisan KAja! En så lang måkeøkt der du har høy puls og virkelig svetter ut høres ut som en bra treningsøkt! Jeg synes absolutt du skal anse det som en god økt i forhold til treningssenterets tredemølle :)

MVH Therese

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits