En liten tur på en søndag

I går trente jeg litt styrketrening så dere.. GODT!
Etterfulgt av en økt på mølla, eller...rettere sagt -en tur for 19 andre på mølla!

Therese har tidligere deltatt på en gruppetime jeg har på ELIXIA Tunejordet, Cardio Xpress (se introfilm her), og den hadde jeg i går også... GØY!

PRøver så godt jeg kan å gi jernet slik at deltagerne får max utbytte av disse 30 minuttene.. :)


Lovet å dele hvilke øvelser jeg trente i går;

Knebøy
Chins
Push ups
Russian twist
Markløft
Push press


 Så over til DEG!

Hvordan er din helg?
Har du tatt utfordringen min fra i går og fått trent litt?

Helg betyr ofte mer og bedre tid til å prioritere andre ting enn jobb og hverdagsaktiviteter.
Jeg har snakket mye om hvordan helgen effektivt kan brukes til å hente ut god-følelsen mtp trening,
jeg er overbevist om at lørdag og søndag er MEGET gode dager for trening.

Er du enig?

Hvordan ser din vanlige uke ut, hvilke av ukens syv dager legger du inn treningsøkter og hvorfor?

Jo mer planlagt uken din er, jo lettere er det å gjennomføre det du ønsker, BÅDE når det kommer til trening, kosthold og selvsagt jobb/skole og familie/sosiale aktiviteter.

JEg er sikker på at dersom vi som leser denne blopggen deler med oss hvilke tips og råd vi har for en "best mulig" uke, kan vi hjelpe hverandre til å oppnå det samme.

SÅÅÅÅ...
Gi oss DINE beste tips for gjennomføreing av den beste uken, BÅDE mtp trening og kosthold.

Førstemann?

GOOOD SØNDAG :)


(hilsen fra en liten løpetur med tobent og firebent barn, en tur til rideskolen for å mate hestene...STOR stas! Har jeg forresten sagt at løpevogn er GULL verdt? :) )
 

4 kommentarer

Lene

04.03.2012 kl.14:50

Har utnyttet været i helgen og kom meg ut på skitur både i dag og i går :D

I da:)

04.03.2012 kl.15:49

Spørsmål: hva slags løpevogn har du, Kine?

chipseh

04.03.2012 kl.20:52

Slik ser en normal uke ut for meg når det kommer til trening:

Mandag: Cardio Energy 55 min

Tirsdag: Styrke og core basic 40 min, Stretching 30 min og Cardio Energy 55 min

Torsdag: 500 Kcal (30 min)

Søndag: Kanonball trening 1 time og 30 min

Anbefaler jo å ikke trene mye av det samme flere dager på rad slik som jeg gjør med utholdenhet, men jeg har blitt så glad i instruktørene at jeg ikke klarer å ta vekk de timene fra hverdagen min :)

Når det kommer til kosthold tror jeg ikke jeg har så mye å si, jeg er veldig kresen på mat personlig i tillegg til at jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. (Har sluttet med brus nesten helt også spiser jeg junk food kanskje en gang i halvåret)

Ellers har jeg brukt helgen min på at jeg kom hjem fra Arendal på lørdagen etter å ha besøk familie, reiste nesten rett etterpå til mamma m/fam. Og idag var det dåp før jeg reiste på kanonball trening. Utrolig deilig ^^

Marte

04.03.2012 kl.21:16

Hei hei! Denne herlige helgen har det blitt Budokon,zumba og tur i solen! Trening uken er allerede planlagt! Håper jeg rekker alt.. Begynner i ny jobb i morgen! Mandag: styrke&core. Tirsdag: Ragga (hip hop/ dancehall) + Hatha yoga. Onsdag: løping + zumba. Torsdag: zumba. Fredag: Hatha yoga + Burlesque Lørdag : Budokon eller styrke søndag fri eller en tur i solen :) Finn ut hva en liker å trene om det er alene eller sammen med noen . La trening bli en del av hverdagen så er det gøy og lett/lettere å komme seg dit eller ut! Ca en til to gang pr mnd tester jeg ut en ny øvelse eller ny gruppetime! Ha en fantastisk uke alle sammen!

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits