Friske fredag :)

Fredag på trappene.
Siste dagen i hverdagsuken vår.
Snart er en ny uke over.

Uavhengig av hvordan uken din har gått, og da tenker jeg på trening og kostholdsplanen din som du laget i forkant av uken og som du hadde en plan om å følge, så har du nå tre dager igjen av HELE uken. 72 timer å gjøre uken til en GOD uke mtp målene og planen din.

Eller er det bare å ta helg?

For jeg kan komme med TUSEN gode unnskyldninger for å gjøre nettopp det -TA HELG.

Ta helg = ta fri = ingen trening = "avslapping" = godteri = ekstra deilig mat =  Brus? = lite aktivitet mye inntak

Arrester meg om jeg tar feil :)

Vi kan sikkert komme på tusen gode grunner til ikke å gjennomføre treningsøkten både i dag og resten av helgen...

NOT ON MY WATCH!!!

For nettopp NÅ har du 72 timer foran deg til å avslutte uken din med GOD FØLELSEN!

Du kan HER OG NÅ bestemme deg for at denne uken, den tolvte uken i det nye året, DEN går inn i dagboken din som en SNABLA god en!

Hva skal til?



Det vet bare DU.

Det er bare du som legger kortene i din hånd, det er helt opp til deg hvordan du avslutter denne uken.

Har du et ønske om at den skal bli DEN uken, så har du en gyllen mulighet foran deg nå.
Svisj svusj..... HER KOMMER DEN..... TA DEN NÅ ..... DEN ER SNART FORBI DEG.....BESTEM DEG NÅ.... 3...2....1.... JEPP! BRAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Du tok den! Du har bestemt deg!!! GOOD FOR YOU!

Da er det en ting som gjenstår;

Plan for disse tre dagene;

Fredag:
treningsøkt: hvilket klokkeslett? Hvor? Med hvem? Hva skal du trene?
kosthold: hvor mange måltider? Hva skal du spise? Skal du kose deg med noe? I så fall hva? (en god grunn til å bestemme deg nå for hva du skal "kose deg med" i helgen er for å kjøpe inn "akkurat" den mengden du skal spise, slik at det ikke er igjen mengder som du bare "må" spise opp siden man jo tross alt ikke kaster mat...!)

Lørdag:
treningsøkt: hvilket klokkelsett? Hvor med hvem? Hva skal du trene? 
kosthold: hvor mange måltider? Hva skal du spise? Skal du kose deg med noe? I så fall hva? (en god grunn til å bestemme deg nå for hva du skal "kose deg med" i helgen er for å kjøpe inn "akkurat" den mengden du skal spise, slik at det ikke er igjen mengder som du bare "må" spise opp siden man jo tross alt ikke kaster mat...!)

Søndag:
treningsøkt: hvilket klokkelsett? Hvor med hvem? Hva skal du trene? 
kosthold: hvor mange måltider? Hva skal du spise? Skal du kose deg med noe? I så fall hva? (en god grunn til å bestemme deg nå for hva du skal "kose deg med" i helgen er for å kjøpe inn "akkurat" den mengden du skal spise, slik at det ikke er igjen mengder som du bare "må" spise opp siden man jo tross alt ikke kaster mat...!) 

 ...nå stusser du sikkert på at jeg skirver det samme på alle tre dagene... 

Vet du hva?

Det er helt riktig!

For hemmeligheten bak å lykkes er bare dette;
finn det som funker og repeter :)

Så her er nøkkelen til helgen din, helgen som gjør at tolvte uken i 2012 blir KNALLBRA og at du som følge av en "aktiv og god helg" får en knall god start på uke 13 også, for du er jo på en god flyt.

Ser du?
Vinn, vinn og atter vinn :)




Og du?
 JEG HEIER PÅ DEG, som alltid :)

Kine

2 kommentarer

Fra tjukk til smukk

23.03.2012 kl.10:18

Takk for motiverende innlegg som jeg skal PRØVE å ta med meg inn i helgen.;) Fredag er grei, lørdag er grei, søndag er ikke så grei.

God helg!

Natalie

23.03.2012 kl.13:26

Så rett så rett! Har hatt en knall uke hittil, det er kjempe pent vær og jeg planlegger ei sunn og aktiv helg :-) God helg til deg også! :-) (og Threse for den saks skyld)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

33, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits