Har du lagt en plan for sommeren?

Nå er vel sommeren her, er den ikke?

Selv om været ikke tilsier det (!) så har vi passert skoleavslutting, St.Hans og årets lyseste dag, så ja- sommeren er her.
Og med sommer kommer for de fleste av oss ferie.
DEILIG!

Hva skal du i sommer?
Skal du ut på en reise?
Er det hytte eller båt?
Kanskje bare småturer?

Du har helt sikkert en plan på ferien, hva som skal skje og når :)

Hva så med treningen og kostholdet som du jobber med "til vanlig"?

Har du tenkt til å ta 100% fri i ferien eller skal du gjøre noe eller det samme som alltid?

Et lite tips til deg på dette er;

Bestemme det for hvilket av de ovenstående som gjelder for deg FØR ferien starter.
På den måten vil du unngå å bruke tid i ferien din på å ha dårlig samvittighet for alt du ikke gjør av trening og alt du spiser som du ikke burde.

NEEEEEEEEIIIIIITAAAAAAAAAAKK!

Ferien din (og livet ditt) er garantert på kort til å kaste bort tid på det...

Dersom du er smart NÅ så setter du deg ned i fem minutter (det er så lang tid det tar:)) og lager en liten overordnet plan og avtale med deg selv for ferien.
Hvor lang ferie har du? Skal du ta helt treningsfri, skal du trene litt eller skal du trene som vanlig? Dit du skal på ferie, hva finnes det av muligheter for trening?
Er det sånn at det du har er skogen og naturens "naturlige" treningsapparater? Blir det kanskje løpeturer som gjelder?

Se først ann  HVA du skal gjøre, dvs skal du trene eller ikke? Dersom du ikke skal -LA DET VÆRE OK! Gjør det 100% ! Se dette tidligere innlegget for en annen vinkling av samme sak :) 

Med kostholdet ditt -hva skal være ok for ferien?
Skal det være mat som vanlig eller skal du ikke ha noen restriksjoner på noe?

Bestemme deg for HVA som gjelder og GÅ FOR DET. Ingen dårlig samvittighet for isen du nyter på brygga DERSOM du har bestemt deg for at det er ok.

Gå for noe og gjør det 100%, dvs NYT HELE VEIEN! 




 Dagens lille ferietips til deg fra meg :)

Det kommer snart treningstips for ferietiden også -noen som ønsker spesifikke råd på dette?

 

Ønsker DEG en strålende fantastisk super dag!




Klem Kine

2 kommentarer

Unni

06.07.2012 kl.11:48

HEI! Veldig inspirerende blogg. Lurte på om du kunne ha hjulpet meg. Jeg har gått opp veldig mange kilo siden i fjor. Og har veldig lyst til å gå ned igjen di. Har en veldig JOJO vekt, som er ganske så irriterende. Vil trene hjemme, der jeg da føler meg mest komfortabel. Har lyst ned 5-10 kilo. Og bli verende der. Veier nå rundt 75 kilo, har aldri voget så mye før. Om du skriver ett innlegg om hva som kan vere bra eller bare sender meg en epost.

På forhand TAKK.

kvinnetrening

06.07.2012 kl.12:09

Unni:Hei Unni!
Ta en titt på våre medlemssider; dine utfordringer er akkurat hva vi jobber med!
www.kvinnetrening.no

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits