Et lite forslag til mer trening i ferien din!

Vi gir oss ikke med det første...!

Her har du enda et lite tilskudd til ferietreningen din -legger du til disse øvelsene til de forrige tipsene våre (løping + planke/sideplanke) så har du en litt lenger og bedre treningsøkt:)

 


 

(Ligg på rygg hold hendene bak hodet, albuer peker utover.Strekk bena opp mot taket og press kosryggen ned mot matten.Løft overkroppen og strekk armen til motsatt kne, senk rolig ned til utgangsposisjon. Bytt side.)







Ligg på rygg med armene bak hodet eller ned langs kroppen, slapp av i skuldrene. Strekk bena opp mot taket og press kosryggen ned i gulvet ( kan gjerne bøye litt i knærne). Løft rumpa og nedre del av ryggen rolig opp fra gulvet og senk rolig tilbake til utgangsposisjon

 

Alle beskrivelser av øvelser er tatt fra øvelsesbanken på kvinnetrening.no -hvor du som medlem har tilgang til over 150 treningsøvelser og filmer OG ditt eget tilpassede treningsprogram!

GOOOD SOMMER OG GOOOD TRENING!

Klem Kine

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits