Ny uke -skal vi lage en avtale? og en liten konkurranse!

Nå som søndagskvelden har kommet, helgen nærmer seg slutt, ny uke står på trappene.

Har du satt deg mål for uken som kommer?
Er det noe du har et ønske om å være bedre på nå som sommeren er over (i hvert fall for de fleste) ?

Tenker du har noen ønsker.
Det har vi alle.
Noen punkter som vi virkelig ønsker skulle vært bedre enn de er.

For mange er det relatert til trening og kosthold.

Derfor tenker jeg gjøre som følger;

I uken som kommer tar vi første skritt i riktig rettning... SAMMEN!

I uken som kommer handler vi KUN det vi ønsker skal havne i kroppen vår (det betyr at alt du IKKE ønsker å spise, det handler du heller ikke inn)
Vi spiser KUN det vi skal spise til måltidene våre (det betyr at vi ikke spiser snacks eller andre "småting" mellom måltidene våre)

Høres kanskje enkelt ut, men dette er altså et stort skritt i riktig retning -OG ikke minst, en god vane som lett blir rutine for deg om du følger det.

Som bonus lager vi en konkurranse av det!

Når fredagen kommer og du har lykkes med dette tar du et bilde av deg selv med stolt-av-deg-selv smil og skriver litt om hva du har latt være å kjøpe inn og også da ikke spist:)

Vinneren får et treningsplagg fra MITCHI :)

AVTALE?

Heier på deg hele veien til mål og GLEDER meg til å se bildet ditt!

Klem Kine 

9 kommentarer

bambooo

19.08.2012 kl.22:14

Fin blogg du har ;)

Trude

19.08.2012 kl.22:19

Hehe, jeg har som mål så spise mere enn jeg gjør til vanlig... Kan jeg ta bilde av alt ekstra jeg får i meg mot normalen? (skal opp i vekt og energinivå)

Fotografietmitt

19.08.2012 kl.22:24

Smart!!

solveigfjell

19.08.2012 kl.23:05

Smart! Har faktisk gjort det denne uken, og det funker bra:)

kinepusen

20.08.2012 kl.00:39

må ha godis æ sjø:D

Mette Ulseth

20.08.2012 kl.07:52

Så gøy med konkurranse. Mitt mål denne uken er å faktisk slippe "dietten" litt og spise det som faller meg inn. Det stadige jaget etter å følge en slavisk diett, skaper mer frustrasjon og begrensninger enn jeg ønsker. Så denne uken er målet mitt mer "Kristine Weber" metoden, der jeg skal spise det jeg har lyst på og når jg har lyst på det. Strake motsetningen av hva andre kanskje gjør i disse dager, men det skaper unødvendig stress og setter store begrensninger til sosiale ting og avslappenhet hos meg så jg trenger en forandring. Bare dte å spise reker i stedet for kylling en dag hvis jeg ønsker det. Spise etter kroppens signaler og higer jeg etter noe søtt så fyller jeg opp med karb og higer jeg etter noe salt så fyller jeg opp med sunne fettkilder. Prøve å stole mer på kroppen:)

Silja

20.08.2012 kl.08:38

Bra start på uka!! Jeg lover ikke at jeg kommer med et smilebilde i slutten av uka men jeg lover herved meg selv å se nøye på innholdet i handlekurven gjennom uka som kommer!

Marte

20.08.2012 kl.11:40

Utfordringen min denne uken blir rett og slett å spise nok på litt andre tider enn vanlig. Jeg skal jobbe sent hele uken. Blir trening iallfall tre dager.. Og max utbytte av de øktene. Som også blir en utfordring i forhold til

Mine vanlige 6 dager! Ha en tipp topp uke!

★MK★

20.08.2012 kl.12:07

Avtale!

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits