Det er ikke alltid like "lett" :)

Jeg har startet denne flotte august uken med en styrke økt.
Av en fysisk årsak jeg sikkert deler ved en senere anledning så har jeg ikke kunnet trene som før gjennom sommeren,
noe som har ført til at det har blitt litt lett trening i form av kondisjon.

Nå som jeg da har mulighet til å starte opp med styrketreningen igjen så er det ikke bare bare...!
Det er tøft men samtidig lærerikt å se hvor fort det går tilbake og hvor FERSKVARE trening faktisk er.

Treningen vår må i det minst vedlikeholdes :)

(...tenkte jeg skulle bli som han på bildet mitt bak meg...! :))

Dagens økt ble nå i hvertfall veldig enkel!
10 x 10 markløft med en mageøvelse mellom hvert set.

 

(bilder av øvelsene er hentet fra kvinnetrening.no -hvor alle øvelsene kan gjøres hjemme:))

Kan ikke lyve for deg og si at det gikk lett som en plett...
Men fordelen er at alt blir bedre med innsats og tid OG viljestyrke!

Check, check og check!
 

SÅ over til konkurransen fra i går hvor DU kan vinne et treningsplagg fra MITCHI!

Send inn bilde og input på hvordan du holder deg til avtalen vår og du er med!

Jeg for min del har som mål denne uken å IKKE hverken kjøpe inn eller spise nøtter, som er min stooore svakhet.
Det er selvsagt bra med litt nøtter i ny og ne, men ikke i de mengdene jeg spiser.
Det "sunne" fettet i nøttene kan jeg få i meg på andre måter også -i hvert fall denne uken her :)

Så i dag, etter min start på styrketreningen igjen (!) så ble det nydelig frokost;

Bjørns glutenfrie havregryn
Litt knust linfrø
litt solsikkefrø
Litt psyllium
Litt chia frø
Revet gulerot
Kanel
Proteinpulver 

NAM!


Så da er dagen i gang!

Gleder meg til å høre deres planer for avtalen vår :)

Heierop og god-mandag-klem fra meg

Én kommentar

kinepusen

20.08.2012 kl.11:37

flink du e ass! ha en fin dag :D

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits