Husker du avtalen vår?

Sist søndag så gjorde vi en avtale -husker du det?

En avtale som gikk på å la være å spise det du ikke ønsker å spise (noe som kanskje kan være vanskelig og utfordrende til tider? :)) og ikke kjøpe inn det du ikke ønsker skal bli spist.

Vi fikk inn mange avtaler -her er noen;

Fra Mette:

Så gøy med konkurranse. Mitt mål denne uken er å faktisk slippe "dietten" litt og spise det som faller meg inn. Det stadige jaget etter å følge en slavisk diett, skaper mer frustrasjon og begrensninger enn jeg ønsker. Så denne uken er målet mitt mer "Kristine Weber" metoden, der jeg skal spise det jeg har lyst på og når jg har lyst på det. Strake motsetningen av hva andre kanskje gjør i disse dager, men det skaper unødvendig stress og setter store begrensninger til sosiale ting og avslappenhet hos meg så jg trenger en forandring. Bare dte å spise reker i stedet for kylling en dag hvis jeg ønsker det. Spise etter kroppens signaler og higer jeg etter noe søtt så fyller jeg opp med karb og higer jeg etter noe salt så fyller jeg opp med sunne fettkilder. Prøve å stole mer på kroppen:)

fra Silja:

Bra start på uka!! Jeg lover ikke at jeg kommer med et smilebilde i slutten av uka men jeg lover herved meg selv å se nøye på innholdet i handlekurven gjennom uka som kommer!

Fra Marte:

Utfordringen min denne uken blir rett og slett å spise nok på litt andre tider enn vanlig. Jeg skal jobbe sent hele uken. Blir trening iallfall tre dager.. Og max utbytte av de øktene. Som også blir en utfordring i forhold til

Mine vanlige 6 dager! Ha en tipp topp uke!

Fra Trude:

Hehe, jeg har som mål så spise mere enn jeg gjør til vanlig... Kan jeg ta bilde av alt ekstra jeg får i meg mot normalen? (skal opp i vekt og energinivå)

Fra MK;

Avtale!

Sistnevnte har også sent oss status fra uken som har vært;

I denne uka har fokuset mitt vært på kosten. Som en slags start for den nye hverdagen som straks venter meg med full spurt inn i arbeidslivet.

Jeg er så lei av å gå å vente på lunchpausene når jeg er på jobb. Kjenne sulten konstant.

Denne uka har jeg hatt innspurt i masteroppgaveskriving som jeg leverte til trykking i går.
(Kjenner at det er godt og få en gradvis trappe i skrivinga med å skrive denne mailen!)

Den eneste gangen jeg har vært uten for leiligheten og i butikken har vært i forbindelse med trening og etter en time der er man virkelig motivert for å handle sunt. 
Siden jeg stort sett ellers har vært lenka til skrivepulten har maten i tillegg til sunn også måtte være rask og mettende for mest mulig effektivitet gjennom dagene.
Det har blitt mange liter vann for å holde hodepine unna, omeletter med cottage cheese med persillesmak, smoothier og mager cottage cheese fylt med alt fra epler, valnøtter, rosiner, mørk sjokolade, banan og bær. Etter levering på torsdag ble det naturlig nok soving, så belønninga venta jeg med til i dag. Mens jeg venta på trykken hadde jeg en ekstra lang og god treningsøkt på skolen.(Hadde jeg fått oppgava ferdigtrykt før ville jeg nok hold den opp sammen med svette meg!) Gleder meg til å få mer tid til trening fremover nå.

BRA JOBBET - MK!

Er det flere av dere som har en oppsummering dere vil dele med oss OG være med i trekningen av en treningsplagg fra MITCHI?

Send det inn til oss på post@kvinnetrening.no innen i morgen kveld -så kårer vi vinneren da!


SÅÅÅÅååååå -ny uke står på trappene!
Vi går jo ikke inn i ny uke uten et nytt mål?

Jeg synes vi holder oss til kosthold denne uken også -siden det er ofte er det enkleste å gjøre noe med, altså endringer :)

For mange av oss er det en utfordring å skulle endre hele kostholdet på en gang -HELT naturlig at det kan oppleves som vanskelig!
Når man lærer seg å kjøre bil så tar vi jo ikke alt på en gang? Vi legger vel ikke ut på langtur til København den første gangen vi setter oss bak rattet? :)

NEi -vi begynner med et skritt av gangen.
Så hva bedre enn å ta for seg ett og ett måltid?!

Så målet denne uken er rett og slett frokost. -Den skal være et god sammensatt måltid som gir deg en god start på dagen og sikrer deg det du ønsker i henhold til målet ditt.
Er det vektreduksjon du ønsker, hvordan ser frokosten din ut i dag og hvordan BURDE den se ut?
Er det vektøkning du ønsker,  hvordan ser frokosten din ut i dag og hvordan BURDE den se ut?

Lag en oversikt over status i dag -hvordan frokosten burde være og send oss innspill på post@kvinnetrening.no

Er det vanskelig å vite hva en god og sunn frokost er? -du er ikke alene!
Som medlem på kvinnetrening.no får du kostholdsprogram ferdig laget til deg :)
Vi har allerede hjulpet 1200 jenter/kvinner til en sunnere livsstil -vi er her for deg også om du trenger oss! 


...målet denne uken!

Lykke til med gode frokoster denne uken:)


jeg for min del er VELDIG glad i blåbær til frokosten min...:)

Heier på deg, som alltid!

Klem Kine

 

 

3 kommentarer

stresspress

26.08.2012 kl.19:58

Egentlig ett veldig godt tips å begynne med ett måltid om dagen og ikke endre alt på engang :)

Ida K!

26.08.2012 kl.22:50

Min frokost består av blåbær, havregryn og JA vanilje youghurt! Enkelt og veldig godt!! :))

★MK★

27.08.2012 kl.07:40

Godt tips! En god frokost kan ha så mye å si for dagsformen din. Et måltid alene trenger heller ikke nødvendigvis å gjøre kroppen så mye, men tenk på hvor mye det ene måltiden hver dag kan betyr i det store og hele=)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits