Hva ønsker du hjelp til?

Nå som kvinnetrening.no er i ferd med å bli NY igjen (jippi jippi jippi) så trenger jeg litt hjelp av dere.
Det er dere som er vår målgruppe og som vi ønsker å være til hjelp og nytte for.

Vi har hjulpet over 1200 kvinner siden vi startet -nå skal vi bli ENDA bedre og hjelpe ENDA flere!

Så -dette er din mulighet til å få den hjelpen spikket slik du ønsker.

Derfor kan du nå gi ditt innspill på følgende;

Hva kan være med på å bidra til en lettere hverdag for deg?
Hvilke verktøy er det?
Hva er realistisk å få til på egen hånd og hva trenger du hjelp til?

Dersom du skulle fått et totalprogram og du kunne valgt fritt, hva skulle det inneholdt?
Hvilke områder måtte det inkludert?
Hvor ofte hadde du hatt behov for å bli fulgt opp?

Ukentlig telefonsamtale?
Ubegrenset med mulighet til å stille spørsmål?
Hvor lenge burde programmet vart?
Hvilke elementer er viktigst for deg?

Som sagt -kvinnetrening.no kommer snart i ny utgave, forbedret både på funksjoner OG på utseende...

VI GLEDER OSS!!!


Vi gleder oss til å høre DIN tilbakemelding!

Nå er det helg -jeg skal ha en tøff styrkeøkt i morgen -noen som er med? :)

Heier på deg -klem :)

Kine

5 kommentarer

07.09.2012 kl.21:57

Ja, det hadde jo vært greit med svar på noen spørsmål. Kanskje også videoer med treningsøvelser, gjerne sammensatt til å trene en bestemt kroppsdel. Og en ting jeg selv lurer på. Hva/hvordan trene ben for å beholde de slanke mens man trener styrke? Store vekter med kort rep? Eller bare jogging, svømming, etc?

kvinnetrening

08.09.2012 kl.13:20

Hei Anonym:) Takk for innspill! Vi skal selvsagt fortsette med både bilder og filmer av treningsøvelser på kvinnetrening.no :) Jeg er litt usikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, for du skriver at du lurer på hvordan beholde beina slanke mens man trener styrke -mener du da hvordan trene styrke på bena uten at de blir "store"? Klem Kine
Hei igjen, jeg så ikke at jeg ble anonym, hehe.

Ja, jeg har litt store legger og lår og har trent endel bein i det siste. Så var jeg innom flere forumer der ei sa hun ikke fikk på seg buksene fordi hun hadde trent seg for stor. Jeg har ikke tenkt på at jeg kanskje burde bruke andre øvelser for å miste litt av massen på dette området.

kvinnetrening

09.09.2012 kl.21:52

Hei A little bit of all that's swe:) Da forstod jeg deg rett:) Det er ytterst få kvinner som klarer i trene seg så store at de ikke får på seg klær, uavhengig av hva du har lest i et forum, så jeg tror nok ikke at du har gjort noe "feil" i hva du har gjort. Dersom du ene og alene ønsker deg ned i vekt så er det bare å løpe i vei :) dersom du ønsker deg en strammere kropp, økt forbrenning, sterkere skjelett, sterkere muskler m.m. så fortsetter du å trene styrke. Det går fint an å trene kondisjon i tillegg, for max effekt på minst tid hadde jeg gått for ulike varianter av intervaller :) Jeg håper dette var til litt hjelp? Husk at du allerede er kjempe flink som også prioriterer styrketrening -keep up the good work:) klem Kine

Anonym

10.09.2012 kl.22:10

Jeg synes bloggen deres er veldig inspirerende, men all denne rosa og lilla skriften får meg til å tenke at bloggen er litt useriøs. Men ellers så er innleggene deres flotte!

Gleder meg til flere bilder og filmer!

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits