Dette blir du mer fit og sterkere av!

Du har nok også lurt på det du også; hvilket tilskudd burde jeg bruke for å få best mulig effekt av styrketreningen min? Og begynner du å titte i hyllene, eller på netshopen, så blir man jo lettere forvirret. Der myldrer det jo av tilskudd som lover eksplosive resultater. 

I utgangspunktet har nok de fleste godt av å fokusere på de mest elementære og effektive virkemidlene FØRST OG FREMST, for der hangler det litt for de fleste av oss. Med struktur i hverdag, kost og trening, vil du klare å hente ut det store utviklingspotensiale som kroppen din faktisk bærer på. I all hovedsak handler dette om at du har:

  • Prioritert styrketrening framfor kondisjonstrening
  • Periodisert styrketreningen din, og lagt opp til progresjon i belastning over tid
  • Vært påpasselig med kostholdet, og både spist nok energi (ikke slanket deg!) og fokusert på tilstrekkelig med proteiner óg karbohydrater

 

Men om du nå har fulgt disse retningslinjer, og holdt på en stund, er det altså helt normalt å oppleve at formforbedring, resultater og personlige rekorder tar mer tid å oppnå. Da finnes det altså noen hjelpemidler som er fullt lovlige, sunne og forsvarlige, og som faktisk har god dokumentert effekt. De kan gi bedre fremgang, mer synlige resultater, hjelpe deg med en ny personlig rekord, eller øke yteevnen din i form av intensitet/hastighet på gjentatte intervaller eller repitisjoner! Stilig?!

Vi i Kvinnetrening hjelper ikke bare medlemmer å komme i gang med trening og bedre kosthold: vi hjelper også gjerne godt drevne og aktive kvinner videre med enda bedre resultater og fremgang. Du kan få hjelp med personlig tilrettelagte kost- og treningsprogram, og du har tilgang til faglig sikrede artikler. Noen av disse handler også om å prestere bedre - ved feks et bedre kosthold og evnt bruk av effektive kosttilskudd.
Nå har vi publisert en artikkel om et slikt prestasjonsfremmende kosttilskudd, som virkelig GIR EFFEKT på treningen. Strammere, mer fit, mer muskler, sterkere - og raskere! Stilig, ikke sant?
Ta en titt på artikkelsamlingen vår, og lær her om hvilket tilskudd som virker, hvordan det brukes, hva man kan forvente av effekt - og hva du må passe på å IKKE GJØRE når du bruker dette tilskuddet!

3 kommentarer

Helsebloggen Lovelyliller.com

09.10.2012 kl.21:53

holder en knapp på proteinulver. ^^

Thea

09.10.2012 kl.22:06

Åhh, denne bloggen likte jeg! Må lese mer her og på kvinnetrening.no, skikkelig bra konsept dere har fått til :) Keep up the good work :D

Nina - VINN 20.000 KRONER!

09.10.2012 kl.23:50

Elsker denne bloggen! Ikke vært her så mange ganger, men skal bli fast leser. Blir alltid så inspirert av denne bloggen nemlig til min egen blogg. Om alle blogger på blogg.no var som din blogg, så hadde dette vært et mye bedre bloggested. Ikke bare fordi jeg synes er bloggen er god i seg selv, men fordi jeg også føler at du på en måte bryr deg litt om oss som leser bloggen din. Og det hjelper!

Så har jeg en ting å si om min blogg! Jeg har nå en ny konkurranse som du kan være med på. Denne konkurransen kan du vinne 20 000 kroner. Det er kjempe enkelt å delta, alt du gjør er å klikke på bildet, og så skriver du opp navnet ditt og e-posten din og så er du med! Så om du har lyst å vinne 20.000 kroner, så bør du skynde deg til bloggen min å se! Hadde også satt STOR pris på om du kunne delt denne konkurransen på bloggen din så andre også kan få delta <3 !!!!!! Tusen takk på forhånd!

Keep on bloggin' good, sistah!

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits