Kvinnetrening tester.. en etterlengtet treningsøkt på beina!

Therese og jeg fikk ENDELIG tid til å trene sammen, det er måneder siden sist og gjett om dette var savnet!

Vi startet med å løpe litt, ca 10 minutter.

Så hadde vi tre oppvarming sett med knebøy, før vi tok 5 x 5 knebøy.

Deilig med nytt treningstøy :)

Her er toppen og her er buksen!

Så hadde vi et bens benpress,

etterfulgt av splitt knebøy bakfre fot elevert,

en serie med 20-15-10 leg extension, før vi avsluttet med 10 x 10 kettlebells swing.



Gjett om denne jenta merker dette i dagene som kommer? :)

YAY!

Hvordan gikk din økt i dag?
Trener du etter et spesifikt program? I så fall hvilket og hvordan ser det ut?

Nå er det inntak av mer met som gjelder, fiskewok gikk ned på HØYKANT til middag :)

Goood onsdagskveld!

klem Kine

6 kommentarer

★MK★

10.10.2012 kl.21:07

Flotte jenter! Jeg kjenner at jeg blir ekstra motivert når dere legger ut sånne treningsbilder=) Jeg lurer på hva som er krav til en oppvarming egentlig? For en som vil være effektiv og komme raskt i gang med selve treninga lissom. Og så lurer jeg på om dere har forslag til hvor man kan kan få kjøpt sånne "bjeller" eller en slik som dette http://www.escapefitness.com/reebok-double-grip-medicine-balls.html? Synes det er vanskelig å finne gode til hjemmebruk jeg! I dag har jeg trent corebar. År og dag siden jeg har vært på timer siden det passer dårlig med jobb ofte. Så det var topp, styrke igjen i morgen=)

kvinnetrening

10.10.2012 kl.21:16

Hei MK?:) Så flink du har vært i dag da! Vi komme snart med et tilbud på slike kettlebells, så avvent litt så kan du kjøpe via oss! klem Kine

Natalie

10.10.2012 kl.21:59

Høres bra ut! :-D Om jeg skal bli like spreke mødre som dere da!

Har fulgt en 2-splitt siden april:

Bein og skuldrer/bryst, rygg, biceps og triceps :-)

Hver muskelgruppe blir trent 2 ganger i uka. Så det blir 4 styrkeøkter + 2 intervalløkter. Fungerer veldig bra for meg! Ikke særlig fan av lange kondisjonsøkter, spesielt på mølla. Er derimot frelst i vektavdelinga <3

Edit: Jeg så Therese på Norway Open, men turte ikke å hilse på! Ble jo så starstrucked!

Marte

10.10.2012 kl.22:09

Flinke dere to! Har trent zumba, styrke&core og avsluttet med 30 min streching! Veldig fornøyd med styken..var fremdeles litt tung i beina etter styrken på mandag.. men det gikk overraskene fint.. Herlig å avlutte en en rolig og avspennende strechining :)

Kristina

11.10.2012 kl.12:34

Hei :) Jeg har lest bloggen deres i lang tid og synes dere er super motiverende! Den siste tiden har jeg tenkt mye på om det er nødvendig å melde seg inn på treningssenter for å komme seg i form?

Jeg har vært medlem før, men likte meg best på gruppe timene. Liker best å trene ute og føler meg veldig lite komfortabel når jeg for. eks. skal springe på mølla på treningssenteret. Jeg har kommet godt i gang med treninga og har brukt våren/sommeren til å få i gang gode rutiner både på trening og kosthold, men jeg er redd for at motivasjonen kommer til å dale når vinteren kommer. Jeg jobber som lærling på et sykehjem og har derfor ikke all verden med penger heller, det spiller også inn. Har dere noen gode råd til hvordan jeg kan holde motivasjonen oppe når vinteren kommer?

Klem Kristina

kvinnetrening

12.10.2012 kl.19:58

Natalie: Neimen Natalie da! Klart du må hilse på meg! Det ville være moro for meg også :)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits