Litt fra mine dager -hvordan gikk dine?

Vi snakket om hvordan vi ønsket at uken som var skulle bli.
Jeg nevnte et par av mine must-do, dere nevnte noen av deres.

Hvordan gikk uken?
Har du tenkt over hva som gikk bra? Hva du klarte?
Og dersom det var noe du ikke fikk til, hva var grunnen til det? Er det noe du kan gjøre for å endre den trenden?

Målet mitt var fem økter og ingen utskeielser på kostholdet.... slik gikk det:

Mandag fikk jeg trent en styrkeøkt
Tirsdag løp jeg litt intervall
Onsdag hadde Therese og jeg en benøkt
Torsdag fikk jeg klemt inn en styrkeøkt
Fredag ble det en kort intervallrunde 

En av mine favorittmiddager er fiskewok!

Av flere anledninger, en av de er at det tar 20 minutter, thats it...!
Så er vi opptatt av å få i oss fisk, det blir tre, fire middager med fisk i uken.

Ikke vanskelig:
Kjøp pakke med fersk laks, 500 gr, koster 45,- på Rema 1000 eller Kiwi, finnes både naturell og med marinade.
En pose wok grønnsaker
Litt sterkt krydder og kanskje woksaus
Ris etter ønske

 

Voila -ferdig god middag! 

 En av mine intervall runder:

5 minutter oppvarming, hastigheten på 10.1
10 x 45 sekunder med 75 sekunder jogg i mellom, hastighet på 16.5
1-2 minutter nedtrapping, hastighet på 10.1
ALT gjøres på 3.0 i stigning 

Styrketrening er en VIKTIG del av treningsuken min!

MITCHI basic tee -en av mine favoritter på treningsøktene, du ser en annen variant av den her!

HUSK at du har rabatt på Mitchi netshop :)

Dette er fra økten i dag.
Markløft, roing med hantel, chins (roooolig), strak mark fra benk, chins/dips,  10 x 5 drag i romaskin, 1000 m i romaskin.



I dag bar det rett av sted til lekeland etter jobb, så middagen utgikk big time!
Sånt skjer, derfor er det viktig å ha raske sunne løsninger i kjøleskapet :)

Det var meg -hvordan gikk det med deg?

Et ta-med-deg-hjem-poeng her er:

Sett deg mål for uken, lag deg plan for hvordan du skal nå målet, evaluer etterpå.
Finn ut hva som evt gjør at du ikke når målene dine, slik at du kan gjøre noe med det.
Feks: du glemmer å ta med lunsj på jobben, noe som fører til at det blir baguett på butikken istedet.
Løsning: HUSK å lage matpakke kvelden før.

Skjønte?

Et lite tips fra meg til deg :)

Heier på deg, som alltid!

klem Kine 

2 kommentarer

16.10.2012 kl.20:59

Hvorfor svarer dere ikke på mailene dere får?? Nå har jeg sendt dere flere mail og i tilllegg brukt kontaktskjemaet på kvinnetrening.no men dere svarer jo aldri! Vennlig hilsen en misfornøyd kvinnetrening-medlem!

Silja

17.10.2012 kl.21:32

Flinkis!! ;-)

Målet mitt var to styrkeøkter og tre med kondisjon; det ble bare tre med kondisjon.... og det var med et nødskrik ;-) Nei, ikke alle uker er like lette og sist uke var svært vanskelig. Kostholdsmålet var å ikke spise masse unødvendige kalorier mellom hovedmåltidene samt ikke raske med meg noe usunt fra butikken; det siste greide jeg å ungå men jeg må fortsatt jobbe med disse unødvendige kaloriene, spesielt de kveldene jeg er alene hjemme sklier jeg lett ut.... og når jeg sitter foran pc'n på jobb! Denne uka har jeg derfor inkludert grønsaker i fruktskåla på kontoret og det hjelper; da spiser jeg i alle fall noe fornuftig mens jeg jobber foran pc'n!! Denne uka er det fokus på å drikke vann! Alltid noe å jobbe med (sa hun og sukket!) ;-)

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits