Uken min gikk fint, hvordan gikk din?

Denne uken har virkelig gått i hundreogfemtitusen.
Masse på jobb, full fart med lille-Kine og diverse andre ting.
Noen som kjenner seg igjen?
At ukene bare flyr av gårde, fylt til randen med alle mulige ting..
Hvordan skal man da få klemt inn trening? Eller det å spise bra mat, som jo krever litt planlegging og innsats?

PRIORITERING!

Det vil si... PRIORITERE DEG SELV!

For det er DU som fortjener følelsen av å ha gjort det du ønsket, både med trening og kosthold.
Sett av tider til dette i kalenderen og behandle de som enhver annn avtale, som jeg regner med at du forplikter og holder deg til.
Når jeg setter av tid til trening i min Filofax (JA, jeg er gammeldags...!)  

Måtte klusse litt over andre avtaler, men you get my point?

En liten tur på mølla for litt intervaller, det hører helt klart hjemme i min treningsuke!
Jeg pleier som dere sikkert har sett å bruke litt under 30 minutter totalt på intervall rundene, og avslutter økten med noe styrketrening, ofte skuldre etter løpingen.


Min kjære og jeg trener etter hans opplegg om dagen, det er mye chins/pullups og dips, gleder meg til å fortelle om at jeg blir sterkere på disse øvelsene!

 

Jeg har hatt noen tidlige morgener med PT kunder denne uken, på Momentum Helse som vi nettopp startet opp i Fredrikstad.

På sånne morgener har jeg selvagt ikke så god tid, så da blir dette forkosten;


Keeps me going for a while:)
Og tar null komma niks å lage!
Fikk det ikke med på bildet, men er glad i å ha sennep (av alle ting) på eggene..!


Nerdebilde, I know... Men ville dere skulle se den deilige treningsjakken fra Mitchi. DIGG for litt kjølige treningslokaler!
(Husk at du har rabatt ved kjøp av klær på Mitchis nettbutikk) 


Jobber med saken.... 
Bare for gøy- trener du disse øvelsene? 
Tok meg litt tid før jeg prøvde meg på de, virket littsom en manne-manne ting.
Nå? Elsker det! 

Jeg har selvsagt fått til en løpetur i marka, noe jeg setter UTROLIG stor pris på!
Frisk luft, en time til å tenke på alt mulig, tid for meg selv og igjen, frisk luft (som gjør meg veeeldig godt:))


Og avsluttningsvis en ny intervallrunde og styrkeøkt.






Så dette var min uke.
Som dere ser er den varierende med type trening.

Mitt ta-hjem-poeng her er PLANLEGGNING.
I dag som det er søndag... Sett av fem minutter til å planlegge uken din, fylle inn øktene dine på kalenderen
OG HOLD DEG TIL DE SOM ANDRE AVTALER DU GJØR!

Det er bare du som bestemmer om du skal få det til...
Det finne ALLTID en unnskyldning for å la være...



 Så nå, kjære deg...
La uken som kommer bli en KNALL uke, la det bli DIN knall uke, ta neste fredag med stormende god følelse fordi du har gjort det du ønsket!

DET KLARER DU!
HA TROEN PÅ DEG SELV!

Heier på deg, som alltid:)

klem Kine 

7 kommentarer

helenkk

28.10.2012 kl.10:51

Håper du også får en KNALL uke :)

Marte

28.10.2012 kl.21:36

Uken som har vært var også kjempe travel og laang uke for meg!.. klarte med god viljen til å presse inn 4 treninger før jobb..Noen av de ble korte og effektive 30-45 min .. men uken var jo ikke over før i dag.. så det ble og en 3 timers yoga workshop på lørdag og 70 min Jivamukti yoga i dag! Gleder meg til en ny og vanlig uke med vanlig arbeidstid.. og treningstid!

Ha en super uke klem klem!

Linn

28.10.2012 kl.21:38

Planen er at uken skal bli bedre enn denne....men med syke barn i huset så er det ikke alltid lett å få til det man tenker. Krysser alt jeg har for at jeg skal holde meg frisk.

God uke til deg!

Silje Marita

28.10.2012 kl.22:11

Du er sprek!

kvinnetrening

29.10.2012 kl.10:00

Hei Silje Marita:) Tusen takk, det var hyggelig å høre:) Ha en super uke! Klem Kine

kvinnetrening

29.10.2012 kl.10:00

Hei Linn:) Det er ikke alltid man kan styre omstendighetene.. Jeg krysser fingrene for at alle holder seg friske og raske! Klem Kine

kvinnetrening

29.10.2012 kl.10:02

Hei Marte:) OIDA! For en uke!! Jeg håper du setter av litt tid til å hente deg inn også:) FLINKA! Klem Kine

Skriv en ny kommentar

kvinnetrening

kvinnetrening

34, Fredrikstad

Kvinnetrening.no er DIN hjelp til et bedre og lenger liv! Vi gir deg alle verktøy du trenger for å leve litt sunnere; tilrettelagt treningsprogram, kostholdsprogram, følger deg opp OG du har tilgang til et team av lege, ernærngsfysiolog, personlig trener, sexolog og motivator :) På denne bloggen vil vi dele litt av vår hverdag, både fra gründeren bak kvinnetrening, Kine, og fra ernæringsfysiologen Therese.

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits